Ledige stillinger

 

Digital marketing specialist

Brænder du for digital marketing, eCommerce og interiør? Har du flair for æstetik og sans for, hvad der skaber et smukt og inspirerende udtryk online? Så er du måske det rette match til en spændende stilling i marketingteamet hos Chic Antique. 

Vi søger dig, der kan byde ind med viden og erfaring om digital markedsføring og kunderejser. Som vores nye digitale marketing specialist bliver du en central del af vores marketingteam og får ansvaret for at drive og udvikle vores digitale markedsføring. Din hverdag har fokus på at optimere synlighed, trafik og konverteringer.

 

Dine primære opgaver
 - Planlægge, udarbejde og analysere vores e-mail marketingindsats
 - Opsætning, optimering og vedligeholdelse af marketing automations
 - Sikre en stærk tilstedeværelse på Metas platforme, herunder også at producere content 
 - Løbende analyse af performance på marketingaktiviteter - og du skal omsætte data til handling
 - Kontinuerlig optimering af udtrykket på vores B2B webshop, i samarbejde med vores eCommerce Manager, herunder udarbejdelse af forsider, optimering af rækkefølge på produkter og kategorier, relaterede varer m.m. 

 

Vi forestiller os, at du...
 -  Har en relevant marketinguddannelse - f.eks. cand.merc., markedsføringsøkonom el.lign.
 - Har min. 2-3 års erfaring med digital marketing og begår dig bl.a. hjemmevant på Metas platforme
 - Selvstændigt behersker e-mail marketing og automations - det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i ActiveCampaign el.lign. 
 - Er datadrevet og motiveres af at analysere på performance og løbende optimere indsatsen. Det er en fordel, hvis du føler dig hjemme i GA4
 - Interesserer dig for boliginteriør og har en stærk æstetisk sans og et naturligt blik for det smukke og harmoniske visuelle udtryk
 - Er ambitiøs og struktureret, har et godt overblik og styr på detaljerne

 

Chic Antique A/S er en dansk interiørgrossistvirksomhed, som i mere end 20 år har været i konstant udvikling. Vi designer, importerer og eksporterer boliginteriør til mere end 50 lande. Vores kontor, lager og showroom er samlet under ét tag, i smukke omgivelser i Holbæk, hvor dine cirka 40 nye kolleger står klar til at byde dig velkommen.

 

Vi tilbyder
Hos Chic Antique byder vi dig velkommen i et stærkt fællesskab, hvor engagerede kolleger samarbejder tæt og vi har stort fokus på at være en attraktiv arbejdsplads. Sammen skaber vi en omfavnende kultur, hvor omgangstonen er uhøjtidelig, og der er plads til et godt grin i hverdagen. Vi er en virksomhed i konstant udvikling, præget af iværksætterånd, høje ambitioner og en evig lyst til at forbedre os.

Som vores nye digitale marketing specialist får du bl.a.
 - En spændende fuldtidsstilling inden for marketing, med en høj grad af indflydelse
 - Et fagligt stærkt team og de bedste kolleger - hverdagen er præget af sammenhold, gensidig respekt og en fælles lyst til at nå vores mål
 - Pensionsordning og sundhedsforsikring med gode vilkår
 - 5 ugers ferie og 5 feriefridage
 - Attraktiv personalerabat på hele Chic Antiques smukke sortiment

 

Hvad så nu?
Lyder ovenstående som noget for dig? Så vil vi glæde os til at modtage netop din ansøgning, CV, samt uddannelsespapirer og eventuelle referencer. Send ansøgningen til [email protected] att: Line Myhre. 

Ansøgningsfristen er d. 17. august 2025. Vi afholder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. Tiltrædelse hurtigst muligt.

 

Har du spørgsmål til stillingen? 
Lige nu afholder vi sommerferie og hos Chic Antique har vi respekt for vores medarbejderes fritid, så ferien skal naturligvis passes. Hvis du har spørgsmål er du mere end velkommen til at sende os en e-mail på [email protected] - så vil du blive ringet op i uge 33. 

Vi ser frem til at høre fra dig!

Customer Success Manager

Brænder du for salg, og trives du med at være helt tæt på kunden ? også når afstanden er stor?

Formår du at sætte kunden i centrum og arbejde målrettet med relationsskabende salg, hvor tillid, dialog og langsigtede samarbejder er i fokus?

Så er du måske det rette match til en spændende stilling som Customer Success Manager i vores salgs- og kundeserviceteam hos Chic Antique.

Vi søger dig, der er passioneret og energisk, og som arbejder struktureret, bevarer overblikket og kan fastholde fokus i en travl hverdag, hvor ikke alt kan planlægges.

Du arbejder målrettet for at nå vores fælles mål og formår - i tæt samarbejde med vores teamleder - både at skabe og opsøge salg samt yde den allerbedste service til vores mange forhandlere verden over.

Vi tilbyder

Hos Chic Antique byder vi dig velkommen i et stærkt fællesskab, hvor engagerede kolleger samarbejder tæt, og hvor vi har stort fokus på at være en attraktiv arbejdsplads. Sammen skaber vi en omfavnende kultur, hvor omgangstonen er uhøjtidelig, og der er plads til et godt grin i hverdagen. Vi er en virksomhed i konstant udvikling, præget af iværksætterånd, høje ambitioner og en evig lyst til at forbedre os.

Som vores nye Customer Success Manager får du bl.a.:

  • En spændende fuldtidsstilling inden for salg og kundeservice, hvor du får en høj grad af indflydelse
  • Et fagligt stærkt team og de bedste kolleger - hverdagen er præget af højt energiniveau, engagement, sammenhold, gensidig respekt og en fælles lyst til at nå vores mål
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring med gode vilkår
  • 5 ugers ferie og 5 feriefridage
  • Attraktiv personalerabat på hele Chic Antiques smukke sortiment

 

Dine primære opgaver

  • Onboarding af nye forhandlere
  • Opbygning og vedligeholdelse af stærke relationer til eksisterende forhandlere
  • Skabe høj kundetilfredshed og loyalitet via daglig kommunikation
  • Identificere og følge op på mersalgsmuligheder
  • Sikre hurtig og professionel kommunikation med forhandlere
  • Daglig håndtering og koordinering af ordrer
  • Diverse ad-hoc opgaver i afdelingen

 

Vi forestiller os, at du

  • Har solid erfaring med relationsskabende salg og kundeservice
  • Motiveres af at skabe resultater - bl.a. via den gode og tætte dialog med forhandlerne
  • Har gode sprogkundskaber, så du kan møde kunderne på deres eget sprog. Dansk, tysk og engelsk er essentielt, og yderligere sprog er en fordel
  • Har kendskab til Navision/BC365
  • Er udadvendt, smilende igennem telefonen og god til at tale med alle typer mennesker
  • Trives i en organisation i udvikling og forandring og elsker at skabe resultater
  • Er superenergisk, struktureret og god til at skabe overblik, når hverdagen er hektisk
  • Er en god teamplayer, der altid arbejder for og med dine kollegaer

 

Chic Antique er en dansk interiørgrossistvirksomhed, som i mere end 20 år har været i konstant udvikling. Vi designer, importerer og eksporterer boliginteriør til mere end 50 lande. Vores kontor, lager og showroom er samlet under ét tag, i smukke omgivelser i Holbæk, hvor dine cirka 40 nye kolleger står klar til at byde dig velkommen.

Hvad så nu?

Lyder ovenstående som noget for dig? Så vil vi glæde os til at modtage netop din ansøgning, CV samt uddannelsespapirer og eventuelle referencer.

Send ansøgningen til [email protected] att. Christel Bjerregaard

Ansøgningsfristen er d. 12. januar 2026

Vi afholder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen? Lige nu afholder vi juleferie og hos Chic Antique har vi respekt for vores medarbejderes fritid, så ferien skal naturligvis passes. Hvis du har spørgsmål, er du mere end velkommen til at sende os en e-mail på [email protected] - så vil du blive ringet op i uge 2, 2026.